آمار استثنايي خط مياني رئال مقابل گرانادا

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 147
باردید دیروز : 339
بازدید هفته : 4904
بازدید ماه : 13007
بازدید سال : 45432
بازدید کلی : 362252

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 11 آبان 1393
نظرات

رئال مادريد در مقابل گرانادا با ارئه يک بازي کاملا برتر 4-0 پيروز شد و با استفاده از شکست بارسا به صدر جدول صعود کرد. نقش خط مياني رئال در موفقيت هاي اخير اين تيم بسيار چشمگير است

به گزارش "ورزش سه"، کمربند خط میانی رئال را در بازی مقابل گرانادا را مودریچ،کروس و ایسکو تشکیل می دادند. خامس کمی نزدیکتر به فاز تهاجمی بازی می کرد و سیستم رئال در مقابل گرانادا اغلب 3-3-4 بود. در مقابل گرانادا، لوکا مودریچ نشان داد که روز به روز در مسیر پیشرفت قرار دارد و در هر بازی عملکرد بهتری از او می بینیم.

هماهنگی بالای ایجاد شده بین او،کروس و ایسکو، سبب شده تا رئال در تمام بازی ها حتی در ال کلاسیکو حاکم میانه زمین باشد. مودریچ روز گذشته 78 پاس ارسال کرد که 73 تای آنها یعنی 93.5 درصد پاس های او صحیح بودند. او تنها یک بار توپ را در حالی که در اختیار خودش بود از دست داد و در عوض 7 بار از بازیکنان گرانادا توپگیری کرد.

خط میانی رئال در مقابل گرانادا اجازه نداد تا بازیکنان این تیم بیشتر از 10 بار توپ را به محوطه جریمه ایکر کاسیاس وارد کنند. 3 بار در نیمه اول و 7 بار در نیمه دوم. ایسکو و مودریچ نیز آمار 90.4 پاس صحیح را از خود به جای گذاشتند.

ایسکو در مقابل بارسا هم نشان داده بود که در عقب زمین چه بازیکن موثری است و در تمام کارهای دفاعی او را کنار مودریچ و کروس می دیدیم. پیشرفت خصوصیات دفاعی ایسکو در این فصل قابل ملاحظه است.

ایسکو این روزها در هر زمینی، چه خودی و چه غیر خودی از سوی هواداران تشویق می شود. روز گذشته به هنگام تعویض شدن با ایارا، هواداران گرانادا یک صدا نام او را فریاد می زدند. درخشش این جوان مالاگایی حالا کار را برای گرت بیل مشکل کرده است. مساله ای که سوال اغلب خبرنگاران در نشست های خبری چند بازی اخیر کارلو آنچلوتی بوده است.

رئال مادرید با این خط هافبک قدرتمند و با این آمار و ارقام است که 11 برد متوالی بدست آورده و حالا در صدر جدول لالیگا جا خوش کرده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 635
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود